Ludzie

Pozytywny wizerunek

Dbanie o pozytywny wizerunek zaczyna się już od właściwego myślenia na swój temat. Jest wymagającym i niekończącym się procesem. I równie ważnym składnikiem w komunikacji biznesowej, co kompetencje i kwalifikacje.

 

Czy warto zainwestować w sesję wizerunkową?

 

Na to pytanie można odpowiedzieć cytując przysłowie: „Jak Cię widzą, tak Cię piszą„. Jest ono dużo starsze od współczesnych badań psychologicznych, a zawiera tą samą mądrość.

 

Fotografia wizerunkowa to niezbędne narzędzie dla osób świadomych korzyści z pozytywnego wywierania wpływu na swoje otoczenie. Jej zastosowanie jest dużo szersze niż w biznesie, zarządach firm czy korporacjach, choć z nimi najczęściej się kojarzy. Bo też nie polega wyłącznie na ubraniu się w garnitur lub garsonkę. Istotą kreowania dobrego wizerunku jest komunikat, jaki chcemy przekazać do odbiorcy. Na spójnym z wykonywanym zawodem przekazie skorzystają w równym stopniu artysta, lekarz, dziennikarz, sportowiec i każdy, kto swój sukces buduje na kontaktach z innymi ludźmi.